New Bloom Festival 2014
New Bloom Festival 2014 to wydarzenie, które rozpoczęło się 29 stycznia 2014 roku. Noworoczne bestie wyzywają postacie, które myślą, że są na tyle potężne, aby spojrzeć jej w twarz.

Przedmioty podczas wydarzeniaEdytuj

WalutaEdytuj

  • Wprowadzono dwoje walut dla tego wydarzenia:
    • Flamesalt Ingoty są zdobywane grając w publiczne mecze i będą wykorzystywane w celu uzyskania przedmiotu później w grze w trybie wydarzenia gry.
    • Jade Tokeny są zdobywane w ten sam sposób, lecz wymaga od graczy aktywnej Fortune's Favor bądź Abundant Fortune's Favor. Tokeny mogą być umorzone z następującymi nagrodami:
Nagroda Jade Tokeny Objaśnienie
Seal of Vermilion Renewal
Seal of Vermilion Renewal
1500 Otwiera:

Treasure of Vermilion Renewal
Treasure of Vermilion Renewal

Bloom Harvest
Bloom Harvest
1500 Zawartość:
Ashtongue
Ashtongue
Banners of Battle Fortune
Banners of Battle Fortune
Beast of Vermilion Wilds
Beast of Vermilion Wilds
Blade of the New Year
Blade of the New Year
Cauldron of Summons
Cauldron of Summons
Dragonfish Sceptre
Dragonfish Sceptre
Flight of the Jade Phoenix
Flight of the Jade Phoenix
Heavy Butterfly Blades
Heavy Butterfly Blades
Lantern of Auspicious Days
Lantern of Auspicious Days
Locks of the New Bloom
Locks of the New Bloom
Power of the Red Horse
Power of the Red Horse
Redhoof
Redhoof
Repose of the Defiant
Repose of the Defiant
Spring Ward
Spring Ward
Stone Dragon Soul
Stone Dragon Soul
Bloom Basket
Bloom Basket
250 Zawartość:
Random - Common Random - Uncommon Random - Rare
Bloom Bounty
Bloom Bounty
3000 W pomyślnej jakości:
Random - Mythical Random - Legendary Random - Arcana Redhoof
Redhoof

W regularnej jakości:

Kunkka's Shadow Blade
Kunkka's Shadow Blade
Heaven-Piercing Pauldrons
Heaven-Piercing Pauldrons
Frost Owl's Beacon
Frost Owl's Beacon
Broken Shackles
Broken Shackles
Prisoner’s Anchor
Prisoner's Anchor
Nyx Assassin's Dagon
Nyx Assassin's Dagon
Crown of the Death Priestess
Crown of the Death Priestess
Crest of the Wyrm Lords
Crest of the Wyrm Lords
Chaos Knight's Armlet of Mordiggian
Chaos Knight's Armlet of Mordiggian
Form of the Onyx Grove
Form of the Onyx Grove
Aether-Wings
Aether-Wings
Berserker's Witchslayer
Berserker's Witchslayer
Wyvernguard Edge
Wyvernguard Edge
The Dreaded Forgewing
Dreaded Forgewing
Bow of the Howling Wind
Bow of the Howling Wind
Battlefury (Ekwipunek)
Battlefury (Ekwipunek)
Flowering Treant
Flowering Treant
Scythe of Vyse (Ekwipunek)
Scythe of Vyse (Ekwipunek)
Dragon Sword
Dragon Sword
BladeBiter
BladeBiter
Recluse Reef Denizen
Recluse Reef Denizen
Recipe Little Green Jade Dragon
Przepis: Little Green Jade Dragon
500 Służy do wytworzenia:

Little Green Jade Dragon
Little Green Jade Dragon

Recipe Wardfish
Przepis: Wardfish
500 Służy do wytworzenia:

Wardfish
Wardfish

Walutowe boosteryEdytuj

Dwa boostery można kupić w sklepie Dota 2, by zwiększać ilość zdobywanych Flamesalt Ingotów oraz Jade Tokenów. Gracze, którzy posiadają boostery również dzielą wszystkich innych graczy, mniejszą bonusową ratą kumulacji wypadania.

Booster Bonusowa rata wypadania (sobie) Bonusowa rata wypadania (inni) Czas trwania
Fortune's Favor
Fortune's Favor
100% 20% 500 minut
Abundant Fortune's Favor
Abundant Fortune's Favor
500% 100% 500 minut

WypadanieEdytuj

Oprócz waluty, gracze również mają szansę otrzymać Crimson Parcel po meczu.

Zdobycz Zawartość
Crimson Parcel
Crimson Parcel
Handful of Flamesalt Ingots
Handful of Flamesalt Ingots
Pile of Flamesalt Ingots
Pile of Flamesalt Ingots

Tryb gryEdytuj

New Bloom Festival 2014 - Mapa
Podczas tego wydarzenia, trzeba będzie zmierzyć się ze śmiertelną noworoczną bestią i pokonać go w celu bronienia swych ziem i zdobywania nagród. Jednakże, noworoczna bestia nie jest zwykłą istotą. Podczas walki nie będzie to łatwe zadanie, długie patrole podejmują na śledzeniu jego poprzednika i dają wystarczająco dużo czasu na przygotowanie się do wejścia.

Walka z noworoczną bestiąEdytuj

  • OSOBNY ARTYKUŁ: Noworoczna bestia
  • Noworoczna bestia jest podzielona na 3 części. Ciało (Body), Ogon (Tail) oraz Horn (Róg).
    • Ogon, Róg oraz Ciało mają osobne wartości życia, na które jedynie ciało ma bardzo skrajną regenerację życia - Ogon oraz róg nie regenerują się z czasem i mogą zostać zniszczone. Gdy jedna z tych części zostanie zniszczona, Noworoczna bestia będzie uderzać ponad 10 sekund (wymaga weryfikacji). Bestia będzie mogła wstać oraz kontynuować walkę bez jej części ciała, które ożywią się po jakimś czasie. Gracze powinni mądrze wykorzystać ten czas do zadania jak najwięcej obrażeń bestii, jak to możliwe bądź wskrzeszenia sojuszników. Za każdym razem gdy część ciała zostanie zniszczona, maksymalna pula zdrowia części wzrośnie i staje się coraz trudniejsza do zniszczenia.
  • Gracze mają 25 minut do zadawania jak najwięcej obrażeń jak to możliwe w noworocznej bestii.
  • Noworoczna bestia ma True Sight.
  • Bestia nie może skierować się na niewidoczne postacie takich jak Riki, chyba, że postać jest w zasięgu do 1100 od Bestii. Gracze powinni zdecydować się na użycie niewidzialności podczas wskrzeszania poległych sojuszników.
  • Z noworocznej bestii wypadają Greater Salve oraz Greater Clarity, gdy zostały zadane nam obrażenia.
  • Mikstury nie mogą zostać sprzedane.
  • Fontanna nie przywraca ładunków butelki.
  • Ogon i róg odrosną po minucie (wymaga weryfikacji).
  • Martwi gracze mogą odkupić za 1 złoto, z czasem odnowienia 20 minut.
  • Martwi gracze mogą być reaktywowani przez sojuszników bądź też Golema Warlocka.
    • Im więcej graczy/golemów ożywia sojusznika tym szybsze odrodzenie.
  • Gra kończy się, gdy wszyscy gracze są martwi.

PoradyEdytuj

  • "Chain Frost" Licha może odbić się między częściami ciała noworocznej bestii.
  • Familiary Visage'a, Golem Warlocka oraz inne wzywane jednostki nie mogą być celem bestii.
  • "Reincarnation" Wraith Kinga nie działa podczas bitwy z noworoczną bestią.
  • "Vampiric Aura" Wraith Kinga nie ma wpływu na bestię.
  • "Fury Swipes" Ursy nie ma wpływu na bestię.
  • "Ice Vortex" Ancient Apparitiona nie ma żadnego wpływu na bestię.
  • Umiejętności, które celują jedynie postacie, takie jak "Death Ward" Witch Doctora, "Concussive Shot" Skywrath Mage'a lub "Heat-Seeking Missile" Tinkera nie będą w stanie zrobić żadnych obrażeń, ponieważ noworoczna bestia nie jest uważana za postać.

StrategiaEdytuj

  • Gracze powinni atakować części ciała, w zależności od ich typu obrażeń, obrażenia fizyczne należy stosować na ciele do czynienia większych obrażeń i z noworocznej bestii będą wypadać Greater Salve oraz Greater Clarity, a magiczne obrażenia powinny być wykorzystywane na rogu oraz ogonie.
  • Postacie wręcz powinni zdecydować na zakup Crimson Guard do zmniejszenia obrażeń zadawanych przez noworoczną bestię i dla wielkiej ilości regeneracji życia.
  • Należy pamiętać, że Crimson Guard nie będzie działał na postacie zasięgowe.
  • Jeżeli jesteś ostatnim graczem, a twoi sojusznicy nie mają skupu, nie koncentruj się na wskrzeszaniu sojuszników lub zadawaniu obrażeń. Po prostu na ucieczce w linii prostej z użyciem Force Boots i Eul's Scepter of Divinity, kiedy bestia postanawia użyć umiejętności "Charge" na tobie. Ożywiaj sojuszników podczas jego fazy huraganu, używając przedmiotów, takich jak Force Boots oraz Blink Dagger, aby dotrzeć do sojuszników, jeśli wiatr cię pcha.

Poziomy IngotówEdytuj

  • W tym trybie gry, gracze będą musieli swoje Flamesalt Ingoty zamienić na złoto w grze, które mogą być wykorzystane do zakupu specjalnych przedmiotów, by pomóc graczom w walce z noworoczną bestią. Podczas drugiego pojawienia się bestii wszelkie niewydane rzetelne złoto zostało utracone.

1 Flamesalt Ingot = 40 złota

NagrodyEdytuj

Graczom będzie przypisywany stopień na podstawie ilości obrażeń ich zespołu zadane noworocznej bestii. Różne stopnie przyznają różne nagrody. Nie ma nagrody za tryb praktyki, ale gracze wciąż rozpoczynają różnymi ilościami złota w zależności od wybranego poziomu.

Ta tabela pokazuje maksymalną możliwość ilość Jade Tokenów zarobionych (100%) w każdym stopniu.

Przykład: Zespół, który osiąga stopień A podczas gry w poziomie 3 Ingotów dostanie: 2750 (Stopień)*40% (poziom)=1100 Jade Tokenów.

Stopień Potrzebne obrażenia Jade Tokeny poziomu 1 Jade Tokeny poziomu 2 Jade Tokeny poziomu 3 Jade Tokeny poziomu 4
Stopień P Tryb praktyki 0 0 0 0
Stopień F <100,000 0 0 0 0
Stopień D 100,000+ 30 68 100 250
Stopień C 500,000+ 72 162 240 600
Stopień B 1,500,000+ 180 405 600 1500
Stopień A 5,000,000+ 330 743 1100 2750
Stopień S 10,000,000+ 420 945 1400 3500
Stopień SS 50,000,000+ 450 1013 1500 3750
Stopień SSS 100,000,000+ 480 1080 1600 4000
Stopień X 500,000,000+ 480 1080 1600 4000

KurierzyEdytuj

Ekskluzywny kurier Potrzebne obrażenia
Redhoof
Redhoof
powyżej 10%
Jadehoof
Jadehoof
powyżej 1%

Przedmioty w grzeEdytuj

Unikalne przedmioty zostały wprowadzone w tym trybie gry. Szczególne przedmioty są dostępne na ich indywidualnych stronach. Heart of Tarrasque oraz Vladmir's Offering są niedostępne w sprzedaży, a Divine Rapier usunięto w czwartym pojawieniu się noworocznej bestii i w dalszych.

Przedmiot Złoto
Flinching Firecrackers
Flinching Firecrackers
100
Firework Mine
Firework Mine
1000
Scare the Beast
Scare the Beast
1500
Force Boots
Force Boots
3650
Crimson Guard
Crimson Guard
5725
Vermillion Robe
Vermillion Robe
9750
Desolator 2
Desolator 2
8375
Greater Salve
Greater Salve
275
Greater Clarity
Greater Clarity
90

Pojawienia się noworocznej bestiiEdytuj

  • 5 lutego 2014 o 20 czasu lokalnego - czas trwania: 24 godziny
  • 8 lutego 2014 o 24 czasu lokalnego - czas trwania: 26 godzin
  • 12 lutego 2014 o 24 czasu lokalnego - czas trwania: 27 godzin
  • 15 lutego 2014 o 24 czasu lokalnego - czas trwania: 50 godzin
  • 18 lutego 2014 o 22 czasu lokalnego - czas trwania: 47 godzin

CraftingEdytuj

Przepis Craft Potrzebne materiały
Recipe Little Green Jade Dragon
Przepis: Little Green Jade Dragon
Little Green Jade Dragon
Little Green Jade Dragon

1 specyficzny przedmiot z:
Treasure of Vermilion Renewal
Treasure of Vermilion Renewal
plus 1 losowy przedmiot pomyślnej jakości

Recipe Wardfish
Przepis: Wardfish
Wardfish
Wardfish

1 specyficzny przedmiot z:
Treasure of Vermilion Renewal
Treasure of Vermilion Renewal
plus 1 losowy przedmiot pomyślnej jakości

Oferta przedmiotowaEdytuj

Gracze mogą stawiać niepotrzebne przedmioty kosmetyczne do panelu oferty, a ilość nagród zależy od oferowanych przedmiotów. Oferty będą zbierane w sumie 2 razy.

  • Gdy produkt zostanie zaoferowany, nie będzie można go odzyskać.
  • Niektóre przedmioty nie mogą zostać zaoferowane:
    • Przedmioty niezbywalne
    • Przedmioty nieusuwalne
    • Karty graczy
    • Przedmioty obarczonej, zepsutej, pomyślnej, niezwykłej, mroźnej, oryginalnej oraz zabytkowej jakości.
    • Przedmioty nieśmiertelnej jakości.

NagrodyEdytuj

Nagroda Jade Tokeny Objaśnienie
Favor of the Shades
Favor of the Shades
Zawartość

W pomyślnej jakości:

Random - Rare Random - Mythical Random - Legendary Random - Arcana

W regularnej jakości:

Blade of Endless Power
Blade of Endless Power
Crimson Raptor of Druud
Crimson Raptor of Druud
Dreadsteed of Avernus
Dreadsteed of Avernus
Duelist&#039;s Greatsword
Duelist's Greatsword
Krakenbringer
Krakenbringer
Mistbreaker
Mistbreaker
Power Dragon Slam
Power Dragon Slam
Shroomy
Shroomy
Crimson Parcel
Crimson Parcel
Handful of Flamesalt Ingots
Handful of Flamesalt Ingots
Pile of Flamesalt Ingots
Pile of Flamesalt Ingots

Niewydane/Usunięte funkcjeEdytuj

SkładnikiEdytuj

Przedmiot Wymagania A Uwagi A
Year Beast Claw
Year Beast Claw
 ?  ???
Year Beast Scale
Year Beast Scale
 ?  ???
Year Beast Tail
Year Beast Tail
 ?  ???
Year Beast Horn
Year Beast Horn
 ?  ???

PrzepisyEdytuj

Przepis Craft Potrzebne materiały
Recipe New Bloom Artifact
Przepis: New Bloom Artifact
Blade of the New Year
Blade of the New Year
Heavy Butterfly Blades
Heavy Butterfly Blades
Locks of the New Bloom
Locks of the New Bloom
Power of the Red Horse
Power of the Red Horse
Surge (Skórka HUD)
Surge
Temple
Temple
Thunder Spirit
Thunder Spirit
Wardfish
Wardfish

3 części Year Beast?

Recipe New Bloom Rare Artifact
Przepis: New Bloom Rare Artifact
Aria of the Wild Wind Set
Aria of the Wild Wind Set
Commander of the Dragon Guard Set
Commander of the Dragon Guard Set
The Desert Gale Set
Desert Gale Set
The Ember Crane Set
Ember Crane Set
Flames of Prosperity Set
Flames of Prosperity Set
Foreteller&#039;s Robes Set
Foreteller's Robes Set
Gifts of Fortune Set
Gifts of Fortune Set
Strength of the Demon Stone Set
Strength of the Demon Stone Set

5 części Year Beast?

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z dota2.gamepedia

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.