FANDOM

Frostivus 2012
Frostivus 2012 jest wydarzeniem podczas świąt w 2012 roku.

The Greeviling (Tryb gry)Edytuj

Frostivus 2012-1
Główna atrakcja Greeviling jest to nowy tryb gry dodanym w osobnym trybie match-making, podobne do Diretide. Opiera się na All Picku, pozwalając każdemu z 10 zawodników wybrać dowolną postać z pełnej puli postaci. Wieże oraz budynki po obu stronach są nie do pokonania i lane oraz neutralne creepy nie pojawiają się. Nie da się zniszczyć Starożytnego wroga, każda drużyna stara się zabić pewną ilość Greevilów rozrzuconych po mapie.

Nie można zdobyć złota w tym trybie gry, a jednolita stawka wynosi około 900 doświadczenia na minutę dane globalnie dla każdej postaci. Zamiast kupować przedmioty, każda postać zaczyna z Xmas Stocking, dając im wybór startowych przedmiotów.

Campy GreevilówEdytuj

Frostivus 2012-2
OSOBNY ARTYKUŁ: Greevil Camp
Począwszy od 30 sekundy w grze i w przybliżeniu co każde 3 minuty w dżungli, trzy campy będą wypełnione Greevilami. Początkowo będą one potężne - Megagreevile z różnymi czarami na podstawie ich koloru oraz True Sight. Ponieważ gra toczy się dalej, to Megagreevile stają się bardziej wydajniejsze i zostają wspierani przez sługusów Greevila. Ostatecznie, wiele Megagreevilów będzie pojawiać się w każdym campie.

Celem tego trybu gry jest zdobycie 11 ostatnich trafień na ostatnich Greevilach w campie. Obrażenia wyrządzone w campie, bądź większość zabić Greevilów w campie nie ma znaczeniu, lecz jedynie ostatnie trafienie, pozwalając podstępnemu graczowi ukraść punkt dla swojej drużyny. Po śmierci ostatniego Greevila w campie spadał prezent, rozdzielając pojedynczy przedmiot dla losowego gracza z każdej drużyny.

Greevil graczaEdytuj

Największa nowość trybu gry Greeviling jest umiejętność dla gracza do korzystania z ich Greevilów jako drugorzędna postać w grze. Po otwarciu Xmas Stocking podanym na początku gry, Greevil Whistle zawsze dane dla gracza, pozwalając im na swobodne przełączanie się między postacią i Greevilem. Jako dodatkowy bonus, podczas tworzenia Greevilów również otrzymuje się Greevil Blink Bone oraz jedna z następujących w sposób losowy: Greevil Treat, Greevil Chow oraz Snow Mushroom.

Greevil gracza rozpoczyna z 690 ilością zdrowia oraz 360 szybkości ruchu. Posiada również zestaw trzech wersji zaklęć Greevilów z innymi postaciami w grze (dwie regularne umiejętności i umiejętność ostateczna) oraz zestaw premii statystyk, które są określane poprzez kolor i ilość esencji.

Umiejętności GreevilaEdytuj

Następujące umiejętności związane są z pewnym kolorem. Greevil gracza ma losową szansę na otrzymanie dwóch z tych umiejętności, gdy kurier się wykluł, w oparciu o losowo wybranym kolorze z jajkiem. Poziomy umiejętności są związane z ilością koloru esencji w jajku.

Przykład: Greevil Egg posiada trzy czerwone, trzy niebieskie oraz dwie żółte esencje mające szansę na poziom 3 czerwonych, niebieskich i fioletowych umiejętności oraz poziom 2 pomarańczowych, zielonych i żółtych umiejętności.

Uwaga: Dreaded Greevil liczy się jako Seraphic Greevil, gdy przypisywane są mu dwie umiejętności z tej puli. Naked Greevil jest losowo przypisywany co dwa poziomy jedna umiejętność z tej puli za każdym razem pojawienia się.

  • Czerwone umiejętności
    • Greevil Rot
    • Degreevilfy
  • Fioletowe umiejętności
    • Greevildict
    • Greevil Hook
  • Niebieskie umiejętności
    • Greevil Missile
    • Greevice Wall
  • Zielone umiejętności
    • Leech Greevil
    • Greevil Wave
  • Żółte umiejętności
    • Greevil Lock
    • Greevil Strike
  • Pomarańczowe umiejętności
    • Greevil Fury
    • Greevil Bonds

Umiejętności ostateczne GreevilaEdytuj

Frostivus 2012-3
Trzeci slot umiejętności Greevilów jest uznawany jako umiejętność ostateczna. Umiejętność ostateczna nie przydziela się losowo, lecz po prostu na podstawie ogólnej barwy i stopnia Greevil Egg.
  • Czerwony: Greevilaguna Blade
  • Fioletowy: Greevil Nova
  • Niebieski: Greevil Hole
  • Zielony: Greevil's Attendants
  • Żółty: Greevilust
  • Pomarańczowy: Greevil Slam
  • Biały: Greevilication
  • Czarny: Greevil Golem
  • Naked: Losowa umiejętność ostateczna z tej puli po starcie.

Statystyki GreevilówEdytuj

Zmiany na mapieEdytuj

Frostivus 2012-4
Jak zima pszyła na świat w Docie, krajobraz się zmienił. Greeviling wykorzystuje alternatywny wygląd mapy dodanej w aktualizacji Greevilingu i zmienia reguły gry fizycznej w nowym trybie gry. Rzeka teraz zamarzła, jak stały lód i jest bardzo ślisko. Przejście po rzece powoduje ślizganie. Poruszanie się jest właściwie bardzo trudne bez Speed Skates.

Wszystkie normalne budynki gry Dota pozostają na mapie, lecz są nie do pokonania, ponieważ nie są celem Greeviling.

PrzedmiotyEdytuj

Podczas Greevilingu, prezenty są przyznawane tym, którzy przywrócą towar sprzedawcy. Zespół, który zakończy osiągnięciem 11 zabitych Greevil Campów najpierw otrzymują Nice Frostivus Gift, podczas gdy przegrani otrzymują Naughty Frostivus Gift jako prezent na pocieszenie. Oba prezenty mają szansę na upuszczenie przedmiotów kosmetycznych, esencji bądź Greevil Egg.

Frosty Treasure of Frostivus może wypaść podczas wydarzenia, jak również, Frostivus Treasure Key, który jest wymagany do jego otwarcia.

TrailerEdytuj

Dota 2 - The Greeviling

Dota 2 - The Greeviling

Ta strona zawiera przetłumaczone treści z dota2.gamepedia